header  
 
Glemt adgangskode? Login    
 
 
 

Hvor meget data har jeg brug for?

Er du i tvivl om hvilken pakke du skal vælge, fordi du ikke ved hvor meget data du bruger, kan du se eksempler på dataforbrug her.

Hvad er SMS (Momsfri)?

Du har som kunde hos happiimobil adgang til en række mobiltjenester, hvor prisen på tjenesten trækkes direkte fra din mobilkonto. Hvis du gør brug af en mobiltjeneste, vil den optræde som ?SMS (Momsfri)? på din forbrugsoversigt. Nummeret du sender til vil altid være et 4-cifret nummer, og du kan finde det pågældende nummer ved at klikke på ?SMS (Momsfri)? i din forbrugsoversigt. Det maksimale beløb for betaling via din mobilkonto vil være 225 kr. pr. køb.

En mobiltjeneste kan være:

Lir til din mobiltelefon som fx spil, billeder, ringetoner,
sms-stemmer i TV-programmer m.m.

Fysiske tjenester, fx hvis du gerne vil købe et wildcard
hos DSB på farten, en busbillet,
 parkeringsbillet, et frimærke eller lignende.

Donationer, hvor du fx giver et bidrag til en velgørende
forening eller lignende over sms.

Du kan spærre for tjenesten på dit kundelogin ved at tilmelde dig tjenesten "Spærring af overtakserede tjenester/sms". happiimobil anbefaler, at man lukker for indholdstakseret sms/tjenester, hvis der f.eks. er tale om, at børn bruger telefonen.

Du har normalt fortrydelsesret, når du køber en indholdstakseret tjeneste. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du i forbindelse med tjenestebestillingen bliver spurgt, om du vil afstå din fortrydelsesret og svarer "ja" til dette.


Ønsker du at klage over en indholdstakseret sms skal du kontakte udbyderen af det indholdstakserede nummer, som du fx kan få oplyst ved at ringe til happiimobils kundeservice.
 
 
 
Dankort
VISA
VISA Electron
MasterCard
Driftsstatus  |  
FAQ  |  
Om os  |  
Kontakt  |  
Betingelser  |