header  
 
Glemt adgangskode? Login    
 
 
 

Hvor meget data har jeg brug for?

Er du i tvivl om hvilken pakke du skal vælge, fordi du ikke ved hvor meget data du bruger, kan du se eksempler på dataforbrug her.

Hvordan opsiger jeg mit mobilabonnement?

Hvis du ønsker at opsige dit mobilabonnement, kan du gøre det på én af følgende måder:

1. Du kan opsige dit mobilabonnement pr. e-mail. Det er vigtigt, at du afsender opsigelsen fra den e-mail adresse, der er tilknyttet dit mobilabonnement.

2. Du kan sende en skriftlig opsigelse. Det er vigtigt, at du oplyser din nuværende postadresse, navn samt mobilnummer. Send den skriftlige opsigelse til vores postadresse.


På opsigelses datoen lukker vi dit nummer. Dog går der ca. 30 dage inden din happiimobil konto er endeligt opgjort. Det skyldes, at opdateringen af forbrug, specielt i udlandet, kan være forsinket.

Når din konto er endeligt opgjort, modtager du en bekræftelse pr. e-mail. Eventuelt tilgodehavende vil blive udbetalt via bankoverførsel.

Bemærk: Oprettelse af nyt nummer ved happiimobil er levering af specialtilpasset produkt til kunden, derfor gælder almindelig fortrydelsesret (14 dage) ikke ifølge Forbrugeraftalelovens kapitel 4 §12 (fortrydelsesret ved fjernsalg). Flytning af eksisterende nummer til happiimobil er ligeledes underlagt Forbrugeraftalelovens kapitel 4 §12 med 14 dages fortrydelsesret, så længe der ikke er lavet et simkort specifikt til det pågældende nummer.
 
 
 
Dankort
VISA
VISA Electron
MasterCard
Driftsstatus  |  
FAQ  |  
Om os  |  
Kontakt  |  
Betingelser  |