header  
 
Glemt adgangskode? Login    
 
 
 

Hvor meget data har jeg brug for?

Er du i tvivl om hvilken pakke du skal vælge, fordi du ikke ved hvor meget data du bruger, kan du se eksempler på dataforbrug her.

Klage

Hvis du ønsker at klage

Har du en klage, skal du først skrive til happiimobil i vores elektroniske klageformular herunder. happiimobil træffer herefter som udgangspunkt afgørelse i sagen senest 3 måneder efter, at klagen er indgivet.

Hvis du ikke er tilfreds med happiimobil's afgørelse, og hvis din klage vedrører abonnement på teletjenester - fx klager over regningen eller happiimopbil's vilkår - kan du klage til:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3th
1609 Kbh. V
Telefon: 33 18 69 00
www.teleanke.dk

Teleankenævnet behandler alle tvister mellem forbrugere og teleselskaber om abonnement på teletjenester.

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ved indgivelse af klage skal du angive vores e-mailadresse: kundeservice@happiimobil.dk
Opret klage
Dit navn
Din emailadresse
Dit telefonnummer
Problembeskrivelse
 
 
 
Dankort
VISA
VISA Electron
MasterCard
Driftsstatus  |  
FAQ  |  
Om os  |  
Kontakt  |  
Betingelser  |